HTML

kétnem

na majd...

Friss topikok

  • nirdhana: Minden pillanatban benne van az egész élet. A kérdés csak az, hogy észrevesszük-e, vagy elszáguldu... (2010.03.01. 08:08) Kolibri
  • azallamenvagyok: nagyon jó:DDDD (2010.02.20. 19:48) Nőkkel sörözés közben péntek este

2010.03.01. 03:39 Miri_

Kolibri

Ma rácsodálkoztam a körülöttem lévő világra. Minden egyes nap ugyanazon az útvonalon megyek, de csak ma néztem szét mennyire szép virágok vannak az út szélén, még meg is fogtam őket, hm, annyira tökéletesek voltak. Aztán hirtelen feltűnt a kis kolibri. Annyira icike picike, épp egy virággal bíbelődött. Van az a pillanat amit úgy szeretnél, hogy tovább tartson mint ami megadatik, nos, nekem ez volt az egyik. Szerettem volna a kis madarat nézni, mert egyébként, nagyon izgalmas ahogy ott lebeg és dolgozik vagy táplálkozik. És brutálisan gyors. Az ismerősöm fülénél húzott el, mire Ő elrantotta a fejét már réges rég elillant a következő virágcsoportra.

Talán el kellene mennem pillanatvadásznak. :) Egy pillanatban néha benne van az egész élet....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketnem.blog.hu/api/trackback/id/tr891798824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nirdhana 2010.03.01. 08:08:18

Minden pillanatban benne van az egész élet. A kérdés csak az, hogy észrevesszük-e, vagy elszáguldunk mellette.
süti beállítások módosítása