HTML

kétnem

na majd...

Friss topikok

  • nirdhana: Minden pillanatban benne van az egész élet. A kérdés csak az, hogy észrevesszük-e, vagy elszáguldu... (2010.03.01. 08:08) Kolibri
  • azallamenvagyok: nagyon jó:DDDD (2010.02.20. 19:48) Nőkkel sörözés közben péntek este

2010.02.20. 19:22 Miri_

Szombati megosztás

Egy kis ötperces ujjgyakorlat......

 

Csak ülök a gép előtt az agyam kattog, zakatol

az érzést idézem fel, azon a különleges tavaszon

mikor szaladtam a fényben egy heves zápor után

illatokat és képeket keresve, otthont keresve tán.


Gyökértelenség érzése üldözött sok-sok éven át

kerestem a helyet ahol megnyugszom talán

jártam a világot, mentem mindig tovább

de a Mátra lábánál valami újra rámtalált.


Néztem a tavaszt, a csodát, az új élet idevonz

de innen soha tovább. A dombok, a rétek,

és a szó hogy kimondom, hazám, szeretsz még?

kellek még neked? bocsásd meg a csalást


mit ellened elkövettem, hazatérni megnyugvás

beszélni a nyelvem, melyet anyám adott akkor

mikor leszülettem, hozzád, bölcsőd ringatott

tán ezer éven át, hát hozzád visszatértem


megnyugodni újra megszületni benned, mert

lézengésem miatt majdnem teljesen odavesztem.

Ülök folyód partján, élvezem hogy élek újra

veszek egy házat tán s nem nézek vissza a múltra


miért menekültem el annyi fájdalommal innen, 

választ keresve mikor máshol válasz nincsen

hallgat a reptér hallgat a határ, hallgat a bérszoba

hallgat az új ismerős, hallgat a szokatlan táj.


Itthon vagyok. A gép leszállt. Magyar vagyok, ez

az én hazám. Érted amit érzek, érted a bánatom

látsz a szememmel, érzed, szívünk egy ütemre dobog

itt TUDLAK érteni, megvilágosodni máshol nem fogok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketnem.blog.hu/api/trackback/id/tr471776519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása