HTML

kétnem

na majd...

Friss topikok

  • nirdhana: Minden pillanatban benne van az egész élet. A kérdés csak az, hogy észrevesszük-e, vagy elszáguldu... (2010.03.01. 08:08) Kolibri
  • azallamenvagyok: nagyon jó:DDDD (2010.02.20. 19:48) Nőkkel sörözés közben péntek este

2010.03.07. 17:46 Miri_

Kutyavilág

Az történt, hogy megvettem a 10 db fánkomat, amit hetek óta nyálcsorgatva kívántam. Végre, örültem magamnak, lementem a konyhába, kávé és fánk, a tökéletes reggeli.

A kutya, az a szőrös kis kártevő azonban, unva saját kajáját, amit nem csodálok, ellopta a fánkajimat, de olyan tökéletesen, olyan halkan, olyan gyorsan tette ezt, hogy minden tiszteletem a kutyáé. Csakhogy, velünk nem lehet szórakozni. Kutya ellen szankciókat vezttünk be. Odahívtunk mind a kettőt, hiszen ez tökéletes csapatmunka volt, megfogtuk a kis táljaikat és mi is elvettük tőlük a kaját....

Wahahahaha. Így lett a tagnap állás 1:1, de a harcok tovább folytatódnak........

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ketnem.blog.hu/api/trackback/id/tr341816719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása